Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІЗ
роботи Львівського апеляційного суду щодо розгляду звернень, скарг та заяв громадян,
юридичних осіб, прийому відвідувачів за 6 місяців
2021 року
Відповідно до Плану роботи Львівського апеляційного суду проаналізовано роботу щодо розгляду звернень громадян, юридичних осіб, прийому відвідувачів за 6 місяців 2021 року.
За звітний період в Львівський апеляційний суд надійшло та було опрацьовано Загальним відділом-канцелярією 118 звернення від громадян, народних депутатів, вищих органів влади та юридичних осіб (заяв – 45, скарг – 73, з них повторних – 31).
Зокрема, у Загальний відділ-канцелярію всі звернення надійшли від громадян.
Усього за 6 місяців 2021 року Львівським апеляційним судом розглянуто 118 звернень.
Звернення та скарги розглянуто у строки:
Із 118 розглянутих скарг:
Всі скарги визнано необґрунтованими.
За категоріями (підставами звернень) скарги поділяються:
Порівняно з попередніми роками збільшилась кількість звернень, пов’язаних із зволіканням розгляду цивільних та кримінальних справ, затримкою скерування справ на розгляд в апеляційну інстанцію та на невидачу процесуальних документів.
Аналіз вивчених звернень та відповідей на них свідчить про те, що обґрунтованими в переважній більшості є звернення, які пов’язані із перевищенням встановлених законом строків розгляду справ, зволікання з видачею процесуальних документів.
Серед інших питань, з якими зверталися заявники у скаргах та заявах були, зокрема:
|
Загальний відділ
Львівського апеляційного суду