flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Електронний суд: що робити, якщо не відображаються справи, які були зареєстровані до впровадження системи

25 квітня 2024, 09:49

У Державному підприємстві «Інформаційні судові системи» розповіли, що робити, якщо у електронному суді не відображаються справи, які були зареєстровані в суді до початку функціонування системи. 

 

Справа, що була зареєстрована в суді через заяву електронного суду, надходить до кабінету користувача за його РНОКПП (раніше ІПН). У випадках реєстрації таких справ РНОКПП користувача заповнюється в картці учасника процесу автоматизованої системи документообігу суду (далі АСДС) автоматично з сертифіката ЕЦП/КЕП користувача.   

 

Для того, щоб в розділі «Мої справи» відображались справи користувача необхідно, щоб в карточці додаткових відомостей учасника процесу в АСДС у відповідному полі був внесений РНОКПП користувача.   

 

Для цього потрібно звернутись до суду з заявою, використовуючи шаблон «Заява про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді ( внесення РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи та надання доступу до електронної справи)» для того, щоб відповідальний працівник апарату суду вніс дані РНОКПП.