Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Львівський апеляційний суд, розташований в місті Львові, пл. Соборна, 7, загальною площею 5514,3 кв.м, має 10 залів судових засідань. Станом на 1 квітня 2019 року в штаті суду працювали: 24 судді та 122 працівника апарату суду. Кількість справ, що перебували в провадженні – 6309 справ, з яких розглянуто – 3223 справ.
У суді було опитано 115 осіб. Більшість опитаних - жінки (52,3%). Найбільш представлені респонденти з вищою та неповною вищою освітою (83,5%), більшість з яких (72,2%) мають вищу юридичну освіту. Значна частина опитаних проживають в населеному пункті, де розташований суд (72,3%).
Матеріальне становище своєї родини опитані оцінили наступним чином:
Більшість (53,9%) респондентів представляють в суді інтереси інших осіб (є адвокатами, представниками, юристконсультами), ще 41,7% - особисто себе, також 4,3% не є учасниками судових проваджень, зайшли отримати інформацію чи спостерігають за відкритим процесом.
Переважна частка відвідувачів (58,6%) - учасники цивільного процесу, ще 26,1% - учасники кримінального процесу. У більше половини (63,9%) респондентів справа знаходиться на стадії розгляду, у 22,2% респондентів розгляд справи завершено (винесено рішення), і для 12,0% розгляд справи ще не розпочато.
Переважна більшість респондентів (95,7%) в цілому оцінили якість роботи Львівського апеляційного суду на «задовільно», «добре» або «відмінно», і лише 4,4 % на «погано» або «дуже погано».
За 5-бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,09 бали.
Оцінки якості роботи апеляційного суду Львівської області за основними вимірами:
Доступність суду 3,83 бали (середнє значення по Львівській області 4,0 бали);
Зручність та комфортність перебування 3,72 бали (середнє значення по Львівській області 4,38 бали);
Повнота та ясність інформації 4,20 бали (середнє значення по Львівській області 4,47 бали). Необхідно зазначити, що 75% опитаних респондентів користуються сторінкою суду в мережі Інтернет;
Сприйняття роботи працівників апарату суду 4,03 бали (середнє значення по Львівській області 4,09 бали);
Дотримання строків судового розгляду 3,44 балів (середнє значення по Львівській області 4,07 балів);
Сприйняття роботи судді 4,14 бали (середнє значення по Львівській області 4,46 бали).
Як видно з цих показників у Львівському апеляційному суді найкраще забезпечуються показники повноти та ясності інформації. Відвідувачів суду повною мірою задовольняє наявна у суді інформація щодо зразків документів, інформація щодо справ призначених до розгляду, інформація про розташування кабінетів, залів судових засідань, правил допуску та перебування у суді, інформація розміщена на веб-сторінці, зручність розташування інформаційних стендів тощо.
Слід відзначити, що високою оцінкою відвідувачі суду оцінили якість роботи суддів (одне з двох найвищих середніх показників суду) і працівників апарату суду, та відзначили те, що працівники апарату суду старанно працювали, при спілкуванні виявили професіоналізм, знання своєї справи, доброзичливість, повагу та бажання допомогти, виявляли однакове ставлення до всіх.
Оцінили відвідувачі на хорошому рівні показники зручності та комфортності перебування у суді: достатньо зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання, є в приміщенні суду вільний доступ до побутових приміщень.
Найгірше за оцінками респондентів забезпечується дотримання строків судового розгляду, зокрема йдеться про вчасність початку судового засідання, врахування побажань сторін при призначенні дня та часу засідання, обґрунтованість перенесення/затримка слухань у розгляді справ, вчасність отримання повісток та повідомлень про розгляд справи.
Переважна більшість опитаних (70,2%) не планують оскаржувати рішення у їхній справі. З числа респондентів, які отримали повний текст рішення у справі, більшість (56,9%) зазначили, що таке отримано ними вчасно. Те, чи рішення викладено легко, доступною для розуміння мовою, є добре обґрунтованим респонденти оцінили на 3,94 бали.
66,1% опитаних зазначили, що враження від візиту до суду відповідали очікуванням, а 21,4% - кращі, ніж очікував(-ла). При цьому, з числа тих, хто був у цьому суді раніше, 32,5% вказали, що якість роботи суду загалом покращилась значно і 38,6% – покращилась несуттєво. Кількість тих, які вважають, що якість роботи значно погіршилася і дещо погіршилася становить 2,4% кожен.
67,3% респондентів обізнані з тим, що в Україні в усіх судах у тестовому режимі працює система «Електронний суд», проте, особисто користувались лише 35,1%, з яких 29,6% оцінили роботу цієї системи дуже погано і незадовільно, а 48,1% – добре і відмінно. Середнє значення оцінки роботи цієї системи становить 3,26 бали.
Аналіз результатів опитування та їх обговорення дозволив розробити такі рекомендації, які можуть бути реалізовані найближчим часом:
- покращити умови доступу до суду для осіб з обмеженими можливостями, зокрема, розмістити у будівлі таблички шрифтом Брайля для незрячих осіб, та оновити маркування сходин жовтим кольором;
- облаштувати в приміщенні туалети для відвідувачів, в тому числі для осіб з інвалідністю;
- покращити чистоту та прибраність приміщень;
- облаштувати більше місць для очікування, оформлення документів, підготовки до судових засідань;
- розмістити у холі суду план-схему розташування ліфта, відділів, залів судових засідань;
- встановити додаткове освітлення інформаційних стендів;
- покращити вчасність видачі рішень сторонам у справах;
- поширити інформацію серед відвідувачів суду про наявність веб-сторінки суду та можливості пошуку на ній необхідної інформації;
- заздалегідь повідомляти осіб про перенесення судового засідання по справі, якщо таке не відбудеться з причин, що залежать від суду;
- продовжити роботу, що проводиться з працівниками апарату суду, спрямовану на покращення якості послуг, що надаються відвідувачам, звернути увагу на особливості роботи з відвідувачами старшого віку, на демонстрацію при спілкуванні таких рис як «доброзичливість та повага», «бажання допомогти»;
- підвищити рівень поінформованості учасників судового процесу про діяльність суддів та суду.
Оцініть, будь ласка, за 5-ти бальною шкалою якість роботи суду (1- дуже погано, 5 - відмінно, 9 - КН)
|
дуже погано |
1 |
1,1 |
2 |
3 |
3,3 |
|
3 |
15 |
16,5 |
|
4 |
40 |
44,0 |
|
відмінно |
32 |
35,2 |
|
Разом: |
91 |
100,0 |
|
|
Відмовились, відповідати |
14 |
|
Не відповіли, пропущені |
10 |
|
|
Разом: |
24 |
|
|
Разом: |
115 |
|
|
К-сть респондентів: |
Середнє значення: |
Оцініть, будь ласка, за 5-ти бальною шкалою якість роботи суду (1- дуже погано, 5 - відмінно, 9 - КН) |
91 |
4,09 |
|
К-сть респондентів: |
Середнє значення: |
15.Чи легко Вам було знайти будівлю суду? |
108 |
4,41 |
16. Чи зручно Вам діставатись до будівлі суду громадським транспортом) (Якщо не користуєтесь Г.Т., то пропустіть) |
88 |
4,49 |
17. Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? (Якщо Г.Т. або пішки, то пропустіть) |
76 |
2,16 |
18. Чи зазнавали Ви перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
111 |
4,57 |
19. Як Ви вважаєте, чи люди із обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
107 |
3,52 |
20. Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдалося додзвонитися? |
103 |
4,03 |
21. Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось отримати потрібну інформацію? |
102 |
4,10 |
23. Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката у разі необхідності? |
61 |
3,36 |
Середнє значення: |
|
3,83 |
|
|
|
|
||
|
К-сть респондентів: |
Середнє значення: |
24. Чи характерно для приміщень суду достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідань |
112 |
3,88 |
25. Чи характерно для приміщень суду вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
111 |
3,41 |
26. Чи характерно для приміщень суду чистота та прибраність приміщень |
112 |
3,85 |
27. Чи характерно для приміщень суду достатність освітлення |
110 |
3,75 |
Середнє значення: |
|
3,72 |
|
К-сть респондентів: |
Середнє значення: |
28. Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об"яв)? |
110 |
4,17 |
29. Чи повною мірою задовільняє Вас наявна в суді інформація щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень |
110 |
4,00 |
30. Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо правил допуску в суд та перебування в ньому |
108 |
4,23 |
31. Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо справ, що призначені для розгляду |
110 |
4,11 |
32. Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо зразків документів (заяв, клопотань тощо) |
110 |
4,21 |
33. Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів |
99 |
4,13 |
35. Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію? |
88 |
4,55 |
Середнє значення: |
|
4,20 |
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
ні |
28 |
25,0 |
так |
84 |
75,0 |
|
Разом: |
112 |
100,0 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
3 |
|
Разом: |
115 |
|
|
К-сть респондентів: |
Середнє значення: |
36. Чи старанно працювали працівники суду? |
107 |
4,44 |
37. Чи не припускалися працівники апарату суду помилок, які призводили б до перероблення док-тів та (або) порушення строку розгляду справ? |
98 |
2,44 |
38. Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, повагу, бажання допомогти |
108 |
4,51 |
39.Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
104 |
4,44 |
40. Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами професіоналізм, знання своєї справи |
107 |
4,34 |
Середнє значення: |
|
4,03 |
|
К-сть респондентів: |
Середнє значення: |
41. Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі? |
107 |
2,77 |
42. Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання? |
98 |
3,76 |
43. Чи вчасно Ви отримали повістки та повідомлення про розгляд справи? |
108 |
3,84 |
44. Чи вважаєте Ви обгрунтованими затримками/перенесення слухань у розгляді Вашої справи? |
98 |
3,38 |
Середнє значення: |
|
3,44 |
|
К-сть респондентів: |
Середнє значення: |
45. Чи були характерними для судді, що розглядав Вашу справу, неупередженість та незалежність (суддя не піддавався зовніщньому тиску, якщо такий був) |
92 |
3,78 |
46. Чи були характерними для судді, що розглядав Вашу справу коректність, доброзичливість, ввічливість |
101 |
4,31 |
47. Чи були характерними для судді, що розглядав Вашу справу, належна підготовка до справи та знання справи |
98 |
4,13 |
48. Чи були характерними для судді, що розглядав Вашу справу, надання можливостей сторонам обгрунтовувати свою позицію |
101 |
4,22 |
49. Чи були характерними для судді, що розглядав Вашу справу, дотримання процедури розгляду |
94 |
4,26 |
Середнє значення: |
|
4,14 |
|
так |
44 |
69,8 |
ні |
19 |
30,2 |
|
Разом: |
63 |
100,0 |
|
|
КН |
17 |
|
Не відповіли, пропущені |
35 |
|
|
Разом: |
52 |
|
|
Разом: |
115 |
|
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
так |
17 |
29,8 |
ні |
40 |
70,2 |
|
Разом: |
57 |
100,0 |
|
|
КН |
18 |
|
Не відповіли, пропущені |
40 |
|
|
Разом: |
58 |
|
|
Разом: |
115 |
|
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
так |
46 |
69,7 |
ні |
20 |
30,3 |
|
Разом: |
66 |
100,0 |
|
|
КН |
10 |
|
Не відповіли, пропущені |
39 |
|
|
Разом: |
49 |
|
|
Разом: |
115 |
|
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
так |
33 |
56,9 |
ні |
25 |
43,1 |
|
Разом: |
58 |
100,0 |
|
|
Відмовились, відповідати |
12 |
|
Не відповіли, пропущені |
45 |
|
|
Разом: |
57 |
|
|
Разом: |
115 |
|
|
К-сть респондентів: |
Середнє значення: |
54. Чи було рішення викладено легко, доступно для розуміння мовою? |
68 |
3,94 |
55. На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обгрунтованим? |
62 |
3,94 |
56. В процесі, де Ви є чи були учасником (-цею) вкажіть загальну кількість: судових засідань, що відбулися по Вашій справі |
90 |
3,39 |
57. В процесі, де Ви є чи були учасником (-цею) вкажіть загальну кількість: судових засідань,що не відбувались через неналежну організацію роботи суду |
37 |
1,46 |
58. В процесі, де Ви є чи були учасником (-цею) вкажіть загальну кількість: візитів до суду, що не були повязані з участю в судових засіданнях |
59 |
2,36 |
Середнє значення: |
|
3,02 |
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
КН |
16 |
17,8 |
1 |
16 |
17,8 |
|
2 |
16 |
17,8 |
|
3 |
16 |
17,8 |
|
4 |
7 |
7,8 |
|
5 |
5 |
5,6 |
|
6 |
3 |
3,3 |
|
7 |
1 |
1,1 |
|
8 |
4 |
4,4 |
|
10 |
3 |
3,3 |
|
25 |
1 |
1,1 |
|
30 |
2 |
2,2 |
|
Разом: |
90 |
100,0 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
25 |
|
Разом: |
115 |
|
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
КН |
15 |
40,5 |
1 |
9 |
24,3 |
|
2 |
7 |
18,9 |
|
3 |
1 |
2,7 |
|
4 |
2 |
5,4 |
|
5 |
1 |
2,7 |
|
10 |
1 |
2,7 |
|
20 |
1 |
2,7 |
|
Разом: |
37 |
100,0 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
78 |
|
Разом: |
115 |
|
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
КН |
17 |
28,8 |
1 |
17 |
28,8 |
|
2 |
13 |
22,0 |
|
3 |
3 |
5,1 |
|
4 |
1 |
1,7 |
|
5 |
2 |
3,4 |
|
10 |
3 |
5,1 |
|
15 |
2 |
3,4 |
|
30 |
1 |
1,7 |
|
Разом: |
59 |
100,0 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
56 |
|
Разом: |
115 |
|
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
так |
49 |
68,1 |
ні |
23 |
31,9 |
|
Разом: |
72 |
100,0 |
|
|
Відмовились, відповідати |
36 |
|
Не відповіли, пропущені |
7 |
|
|
Разом: |
43 |
|
|
Разом: |
115 |
|
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
кращі, ніж очікував(-ла) |
24 |
21,4 |
гірші, ніж очікував (-ла) |
7 |
6,3 |
|
відповідно очікуванням |
74 |
66,1 |
|
Відмовились, відповідати |
7 |
6,3 |
|
Разом: |
112 |
100,0 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
3 |
|
Разом: |
115 |
|
62.Якщо Ви були в цьому суді раніше (минулого року або раніше), то як, на Ваш погляд, змінилася якість роботи суду загалом?
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
Значно погіршилася |
2 |
2,4 |
Дещо погіршилася |
2 |
2,4 |
|
Залишилась без змін |
20 |
24,1 |
|
Покращилась несуттєво |
32 |
38,6 |
|
Покращилась значно |
27 |
32,5 |
|
Разом: |
83 |
100,0 |
|
|
Важко сказати |
11 |
|
Відмовились, відповідати |
16 |
|
|
Не відповіли, пропущені |
5 |
|
|
Разом: |
32 |
|
|
Разом: |
115 |
|
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
Так |
70 |
67,3 |
Ні |
34 |
32,7 |
|
Разом: |
104 |
100,0 |
|
|
Відмовились, відповідати |
8 |
|
Не відповіли, пропущені |
3 |
|
|
Разом: |
11 |
|
|
Разом: |
115 |
|
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
Так |
26 |
35,1 |
Ні |
48 |
64,9 |
|
Разом: |
74 |
100,0 |
|
|
Відмовились, відповідати |
3 |
|
Не відповіли, пропущені |
38 |
|
|
Разом: |
41 |
|
|
Разом: |
115 |
|
|
|
К-сть респондентів |
% |
|
дуже погано |
2 |
7,4 |
незадовільно |
6 |
22,2 |
|
задовільно |
6 |
22,2 |
|
добре |
9 |
33,3 |
|
відмінно |
4 |
14,8 |
|
Разом: |
27 |
100,0 |
|
|
Відмовились, відповідати |
12 |
|
Не відповіли, пропущені |
76 |
|
|
Разом: |
88 |
|
|
Разом: |
115 |
|
|
К-сть респондентів: |
Середнє значення: |
65. Якщо Ви користувалися системою "Електронний суд", дайте оцінку роботи цієї системи |
27 |
3,26 |