Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІЗ
роботи Львівського апеляційного суду щодо розгляду звернень, скарг
та заяв громадян, юридичних осіб, прийому відвідувачів за 6 місяців
2025 року
Відповідно до Плану роботи Львівського апеляційного суду проаналізовано роботу щодо розгляду звернень громадян, юридичних осіб, прийому відвідувачів за 6 місяців 2025 року.
Ст. 3 Закону України «Про звернення громадян» роз’яснює, що під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
За звітний період в Львівський апеляційний суд надійшло та було опрацьовано Загальним відділом-канцелярією 90 звернень від громадян, народних депутатів, вищих органів влади та юридичних осіб
Зокрема, до Загального відділ-канцелярію всі звернення надійшли від громадян.
Усього за 6 місяців 2024 року Львівським апеляційним судом розглянуто 90 звернень.
Звернення розглянуто у строки:
Із 90 розглянутих звернень:
За категоріями (підставами звернень) скарги поділяються:
Порівняно з попередніми роками збільшилась кількість звернень, пов’язаних із затримкою про невидачу процесуальних документів та на дії працівників апарату суду.
Від гр. Ф. надійшла скарга на дії судді районного суду. Скаржниці було надано відповідь, що відповідно до ст.29 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» дане питання не входить до повноважень голови суду.
Гр. М. звернулася з заявою, про неповідомлення дати розгляду справи. Скаржниці надано відповідь, що засідання на вказану дату не відбулося у зв’язку з відпусткою судді- доповідача. Також додатково повідомлено дату наступного судового слухання.
Гр. Г. звернувся зі скаргою про отримання процесуальних документів неналежним чином оформлених. Скаржникові роз’яснено, що копії наданих йому ухвал оформлені відповідно до Інструкції з діловодства у місцевих та апеляційних судах України, що затверджена наказом ДСА України у редакції від 17.10.2023 №485.
Гр. Р. звернувся до суду із заявою щодо сплати штрафу. Заявникові надано відповідь, що виконання рішень суду здійснюється згідно Закону України « Про виконавче провадження», а також роз’яснено, що дане питання не належить до компетенції голови Львівського апеляційного суду.
Гр. К. звернувся до суду із скаргою про чинення працівниками апарату суду перешкод в отриманні процесуальних документів. Скаржникові надано розгорнуту відповідь, що апеляційний розгляд скарги здійснювався за його участю, судову повістку та копію повного тексту судового рішення ним отримано, про що свідчать розписки в матеріалах справи.
Значна частина звернень, які надходять до апеляційного суду стосується питань, вирішення яких віднесено до компетенції місцевих судів, кваліфікаційних комісій суддів, ради суддів загальних судів, однак такі не були вирішені ними своєчасно та у передбаченому законом порядку, оскільки заявникам не було роз’яснено порядок їх вирішення, що стало причиною їх звернення до апеляційного суду.
Загальний відділ
Львівського апеляційного суду