Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІЗ
роботи Львівського апеляційного суду щодо розгляду звернень,
скарг та заяв громадян, юридичних осіб, прийому відвідувачів за
2024 рік
Відповідно до Плану роботи Львівського апеляційного суду проаналізовано роботу щодо розгляду звернень громадян, юридичних осіб, прийому відвідувачів за 2024 рік.
Ст. 3 Закону України «Про звернення громадян» роз’яснює, що під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
За звітний період в Львівський апеляційний суд надійшло та було опрацьовано Загальним відділом-канцелярією 136 звернень.
Усього за 2024 рік Львівським апеляційним судом розглянуто 136 звернень.
Звернення розглянуто у строки:
Із 136 розглянутих звернень:
Всі звернення визнано необґрунтованими.
За категоріями (підставами звернень) скарги поділяються:
Порівняно з попередніми роками зменшилась кількість звернень, пов’язаних із зволіканням розгляду цивільних та кримінальних справ, невидачею процесуальних документів.
У своєму зверненні гр. Б. звертається зі скаргою про ненадання відповіді на адвокатський запит. Дане звернення розглянуто та надано відповідь із зазначенням дати надсилання відповіді на попередньо надісланий адвокатський запит.
Від гр. З. надійшла скарга на дії правоохоронних органів. Скаржниці було надано відповідь, що відповідно до ст.29 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» дане питання не входить до повноважень голови суду.
Гр. Ш. звернулась із електронним зверненням, яке надійшло від ДСА України щодо надання інформації про надходження справи, автоматизований розподіл та відкриття провадження у справі. Скаржниці надано відповідь.
Гр. Л. звернувся із заявою, щодо невручення йому рекомендованих поштових відправлень. Розглянувши дане звернення, виконавцем з’ясовано, що рекомендовані поштові відправлення надходили до заявника вчасно, про що є розписки гр. Л. про їх вручення. Автору надано відповідь.
У своєму зверненні гр.К. покликається на ненадання їй копії судових рішень у справі, однак при ретельному розгляді звернення виявлено, що гр. К. належним чином засобами електронного зв’язку надсилались судові рішення, про що складено відповідні довідки.
Значна частина звернень, які надходять до апеляційного суду стосується питань, вирішення яких віднесено до компетенції місцевих судів, кваліфікаційних комісій суддів, ради суддів загальних судів, однак такі не були вирішені ними своєчасно та у передбаченому законом порядку, оскільки заявникам не було роз’яснено порядок їх вирішення, що стало причиною їх звернення до апеляційного суду.
Загальний відділ
Львівського апеляційного суду