flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз роботи Апеляційного суду Львівської області у першому півріччі 2015 року по розгляду звернень громадян

04 квітня 2016, 10:43

 

АНАЛІЗ

роботи апеляційного  суду Львівської області  по розгляду звернень,

скарг та заяв  громадян, юридичних осіб , прийому відвідувачів

за  1-ше півріччя 2015 р.

 

                   Відповідно до Плану роботи  апеляційного суду Львівської  області   проаналізовано роботу по розгляду звернень громадян, юридичних осіб, прийому відвідувачів за  1-ше півріччя 2015 р.

                   За звітний період в апеляційний  суд Львівської області надійшло 186 звернень від громадян, вищих органів влади, юридичних осіб, народних депутатів та ін. осіб (заяв- 70, скарг -116,  з них  повторних 14). Нерозглянутими на кінець звітного періоду залишено 11 звернень.

 

 

Кількість

звернень

у 1-му пів. 2014р.

Кількість

звернень

у 1-му пів. 2015р

 

Різниця

 

 

Всього

 

 

 

205

 

186

 

-21

 

-10,2%

 

1.1 Звернення та скарги розглянуто у строки:

- до 5 днів-  67 звернень (36 % від заг.кількості);

- до 15 днів –72 звернень (38,7 %) ;

- до 30 днів – 30 звернень (16,1 %);

- до 45 днів – 3 звернення (1,6%);

- більше 45 днів – 3 звернення (1,6 %).

 

1.2  Із 116 розглянутих скарг:

-     відповідь надано апеляційним судом - на  101  або на  87 %  скарг;

-     надіслано за належністю до місцевих судів- 11 скарг  (5,9 %);

-     до інших органів надіслано за належнісю 1 скаргу (0,5%)

-     надано роз’яснення повноважень апеляційного суду на 3 скарги (1,6%)

Необгрунтованими визнано 101 скаргу.

 

1.3 За категоріями ( підставами звернень) скарги поділяються:

- на процесуальні дії суддів всього  –37 (36,6 %), у тому числі на тяганину з розгляду справ 11;

- на поведінку працівників суду – 7, з них 3 на поведінку суддів (6,9 %);

- на організацію роботи місцевого суду- 9 скарг (8,9 %);

- на організацію роботи апеляційного суду-12 (11,9 %);

- інші – 36 (35,7 %)

Найбільше скарг надійшло на роботу місцевих судів:

Франківського – 12, Галицького – 8, Кам’янка-Бузький – 8, Шевченківський – 7.

 

 

         Порівняно з попередніми роками зменшилась кількість звернень, пов’язаних із зволіканням розгляду цивільних та кримінальних справ та затримкою скерування справ на розгляд в апеляційну інстанцію.

    

Прийом  громадян проводиться щосереди з 9 до 12 год. За наступним графіком прийому:

Графік особистого прийому громадян

Головою апеляційного суду Львівської області,

заступниками голови Апеляційного суду:

 

  Головою апеляційного  суду                 перша середа місяця

  Львівської області

  Каблак П.І.

 

  Заступником голови суду

  у кримінальних  справах                       друга середа місяця

  Ревер В.В. 

 

  Заступником голови суду

  у цивільних справах                                третя середа місяця

   Гриновець Б.М.

 

Керівник апарату суду                                    четверта середа місяця

Літенець Л.Г.

 

За звітний період на прийомі громадян поступило 37 звернень, з них 19 письмових ( 3 передано у цивільну канцелярію, 1 – кримінальну канцелярію ), по 33- дано роз’яснення.

Аналіз вивчених звернень та відповідей на них свідчить про те, що обґрунтованими в переважній більшості є звернення, повязані із перевищенням встановлених законом строків розгляду справ, зволікання з видачею процесуальних документів.

Значна частина звернень, які надходять до апеляційного суду стосується питань, вирішення яких віднесено до компетенції місцевих судів, кваліфікаційних комісій суддів, ради суддів загальних судів, однак такі не були вирішені ними своєчасно та у передбаченому законом порядку, оскільки заявникам не було роз’яснено порядок їх вирішення, що стало причиною їх звернення до апеляційного суду.

Зокрема, це скарги на процесуальні дії суддів місцевих судів м. Львова та області, тяганину розгляду справ, незгоду з винесеними процесуальними документами, тривале не направлення справ до апеляційної або касаційної інстанції, організацією роботи судів.

В процесі проведення аналізу встановлено, що переважна більшість судів області дотримується своєчасного виконання завдань апеляційного суду щодо розгляду звернень громадян, однак не всі суди  надсилають відповіді до визначеної судом контрольної дати за наслідками перевірки звернень, що надсилались до суду.

Діловодство по розгляду звернень громадян в апеляційному суді Львівської області здійснюється відповідно до інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, яка розроблена на виконання ст.13 ЗУ „Про звернення громадян” і застосовується в межах апеляційного суду. Відповідно до п.1 вказаної інструкції діловодство за зверненнями громадян  ведеться окремо від  інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб та інструкції з діловодства в апеляційному загальному суді, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 173.

 

Висновки та пропозиції:

  1. кількість звернень громадян та юридичних осіб на роботу судів та суддів Львівської області порівняно з 2014 р. значно зменшилась;
  2. Доцільно вивчити питання щодо організації в апеляційному суді розгляду звернень на організацію роботи районних судів.
  3. по результатах розгляду звернень та скарг складаються піврічний та річний звіти;
  4. вдосконалити комп’ютерний облік реєстрації та контролю звернень.
  5. обговорити аналіз на нараді з працівниками суду, які ведуть облік та контроль за виконанням звернень громадян.

            

 

 

Загальний відділ

Апеляційного суду Львівської області.